80-talet vs nutiden?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
forever
Glad amatör
Posts: 28
Joined: 28 Nov 2004, 05:16
Location: Karlstad

80-talet vs nutiden?

Post by forever »

Nutidens bilar kommer nog inte finnas kvar då.All jäkla elektronik och sånt kommer att sanera bort bilarna automatiskt inom 15-20 årsperiod.Och tur är väl det.Nä fram för det gammla hantverket med 10 kilo spackel på varje skärm och ett L88 Scoop Image Ngra bilar jag kommer ihåg är Red Baron (Saab 99,Mellberg) Red Spider (Opel Rek Coupe,Håkan Sahl?) inte att förglömma Vallåkra gänget med sina häftiga Volvo.Candy lack och mirra var det som gällde,"jag dreglar" Vad fasiken hette folkan som var ombyggd i omgångar,tror killen som byggde den åkte över till amerika och gjorde succe där.Pink ngt va? .Nä det skulle vara roligt att göra ngt sånt bygge.Kan du inte scanna in lite bilder och lägga ut? /M.N
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

80-talet vs nutiden?

Post by Jungbacka Erik »

Måste gräva fram mina Bilsport-tidningar från 80-talet om dom finns kvar. Pink Lady minns jag. Det var nog det grymmaste VW-bygget som någonsin skådats. Borde ha bilder på den om jag hittar tidningarna. ISF ska jag skanna in och lägga upp. Dagen styling är ganska fantasilös: Stora fälgar, stor bakvinge, påklistrade kromdetaljer och genomskinliga baklyktor.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

80-talet vs nutiden?

Post by Jungbacka Erik »

Fanns några Pink Lady-bilder på nätet: http://www.ezprezzo.com/crazypics/barbiecar.html
Post Reply