Bögfestivalen!

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Bögfestivalen!

Post by E-M »

Melodifestivalen är ren och skär skit, enligt min mening. Orkar inte motivera varför just nu. Det säger väl i och för sig självt varför det är så dåligt.

Bruce den allsmäktige är rätt så bra tycker jag, inte en av hans bästa men den är bra. Gillar det mesta med Jim Carrey. Fast dem bästa filmerna med Carrey är nog "Ace Ventura 1" och "Ace Ventura 2" som de kallas. Ska ju komma en thriller nu i februari med Carrey: "The number 23", den verkar riktigt bra.

User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Bögfestivalen!

Post by uy »

Jodu, började väl somna efter första låten, så jag har lika stor koll på vanligt. Men jag vet att de som gick vidare fick hela 100 kronor av herr Luuk.
Skitarna ska va' lika långa i år
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Bögfestivalen!

Post by rockabillyhoodlums »

Jag orkade inte se bögfestivalen så ja kollade när en kille runkade istället
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Bögfestivalen!

Post by ozzman »

RockabillyHoodlums wrote:Jag orkade inte se bögfestivalen så ja kollade när en kille runkade istället
Ja att sitta framför spegeln är väl så god underhållning som melodifestivalen.
Själv är jag nödd och tvungen att genomlida eländet då sambo och barn tycker det är höjden av underhållning. Tack och lov blir det lite mer uthärdligt med en väl tilltagen Whisky som sällskap.
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Bögfestivalen!

Post by rockabillyhoodlums »

Ja alkohol kan verkligen göra tillvaron mer tillfredstäld eller så kan man lura sig själv igenom hela livet
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Bögfestivalen!

Post by ozzman »

RockabillyHoodlums wrote:Ja alkohol kan verkligen göra tillvaron mer tillfredstäld eller så kan man lura sig själv igenom hela livet
Man får säja som Homer Simpson:
" Alcohol, the cause of... and answer to all of lifes problems"
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Bögfestivalen!

Post by E-M »

Själv ska jag se: "The Departed" med Leonardo Dicaprio i kväll (nej... jag ska inte se den tillsammans med Leonardo Dicaprio Image). Återkommer senare med ett utlåtande angående filmen.
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Bögfestivalen!

Post by Eddie »

Såg apocalypto ikväll, ingen större höjdare. Var rätt så rå ibland, inget för kräsmagade människor. Märktes att det var Mel Gibson som regiserat filmen
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Bögfestivalen!

Post by E-M »

Jag tycker att After Dark är så jävla fjantiga men för att vara lite rättvis så får jag väl hålla med om att det är lite skoj ändå.

Angående "The departed" så var den helt okej faktiskt. Lite väl abrupt slut bara.
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Bögfestivalen!

Post by Eddie »

grr wrote:Har ni postat i fel tråd, Eddie och E-M?
Jo, fick för mig att detta var senaste sedda film-tråden. Måste säga att jag inte sett någonting av årets "mello" inte förra årets heller vad jag kan minnas, och året innan dess osv..

Men jag kan säga att jag hejar på hon den blonda som är 22, säg ett uppslag i dagens östergötland extra och hon var snyggast så hon borde vinna! För övrigt så kan jag bara säga att caroline af ugglas är mera lik en man än han på bilden till after dark, lindarw eller vem fan det nu var.
Last edited by Eddie on 24 Feb 2007, 03:07, edited 1 time in total.
Post Reply