Mitt forum

Länkar till andra sidor om Eddie Meduza
Post Reply
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Mitt forum

Post by raggarjojje »

Mitt Eddie Meduza forum. Jag skrev om det i klotterplanket och nu skriver jag det här. Bli gärna medlem där.

http://www.punbb-hosting.com/forums/edd ... /index.php
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Mitt forum

Post by raggarjojje »

100% seriöst.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Mitt forum

Post by E-M »

Håller med, det finns egentligen ingen anledining att ha flera forum om Eddie. Detta är det absolut bästa.

Om man nu skulle "byta" forum så skulle man ju regga domännamnet: "meduzaland.com", om det är ledigt vill säga. Sedan om det gick (tvivlar dock på det eftersom detta är ett gratisforum) ta backup på alla rum, trådar och inlägg och flytta över till "meduzaland.com". Alltså göra ett helt nytt forum som heter "meduzaland", finns ju färdiga mallar annars kan man ju göra ett eget forum i t.ex. PHP eller som detta, CGI.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Mitt forum

Post by uy »

Annars skulle man ju bara kunna köpa domännamnet så att det går til ldet här forumet.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Mitt forum

Post by E-M »

uy wrote:Annars skulle man ju bara kunna köpa domännamnet så att det går til ldet här forumet.
Jo det hade man ju också kunnat göra. Det som är fördelen med ett "eget" forum är ju att man kan ändra och pilla med det så mycket mera. Fast detta forumet vi (Jungbacken) har nu fungerar ju bra. Risken är ju om suddenlaunch skulle helt plötsligt börja krångla eller lägga ned sin tjänst av någon anledning.
Post Reply