Moderatorer.

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Moderatorer.

Post by rex »

Tänkte just på en sak....alla forum har sina Moderatorer som leker Adolf och härjar i avdelningarna,men här finns nästan inget behov av såna.

För alldel så är vi inte så förtvivlat många medlemmar,men ändå......kan bara komma på en enda grej/medlem som orsakat såpass mycket turbulens att vi behövt lägga oss i,bra va? Image Ganska befriande att slippa en massa paragrafryttare på forumet.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Moderatorer.

Post by Långis »

Jag är moderator på ett rejält mycket större forum och skillnaderna är enorma. Där måste man kunna regelboken utan och innan och är blir mer likt ett jobb än något man gör enbart för att hjälpa till.

Detta är ett av de trevligaste forumen jag besöker, hoppas det kommer fortsätta vara det ett tag till och att mer trevligt folk hittar hit.

Avslappnat är väl det ord som passar in bäst?
Last edited by Långis on 11 Oct 2008, 22:00, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Moderatorer.

Post by E-M »

Jag gillar också det här forumet just för det. Fast det beror ju mycket på att vi inte har lika stränga regler som på andra forum. Bara man är lite "offtopic" eller säger något som inte gillas blir moderatorerna galna. Det är lite friare här. Men jag tycker att det fungerar perfekt som vi har det. Tycker att andra forum borde följa Meduzalands-exempel!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Moderatorer.

Post by uy »

Ja, det här är ett härligt forum. Här bli inte folk arga för att man råkar starta en ny tråd, trots att det redan finns en tråd om samma ämne, eller om man börjar skriva lite "off topic".

Jag tycker det är lite dubbelmoral på andra forum. Man får inte starta nya trådar om samma ömne, och man får heller inte posta i gamla trådar. Nehej, ska man låta bli att skriva då Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Moderatorer.

Post by ELN »

Just att detta forum är det första jag varit riktigt aktiv i har lite ställt till det på andra håll. Höll på att bli bannad, blev utskälld med mera. Men inte fan bryr jag mig, ska dom ha mer dumma lagar och regler än Svea rike så får dom räkna med en och annan utbrytare. HEJJA Meduzaland Image
Post Reply