God jul och så vidare...
Moderator: hakan
-
- Levertransplanterad
God jul och så vidare...
Det här får väl bli den officiella helgvälgångsönskningstråden (puuh, vilket ord).
En riktigt GOD JUL till er allihopa och en god fortsättning passar jag på att önska eftersom jag inte tror jag hinner foruma så där väldigt mycket mer idag och imorgon.
Det är ju julklappar som skall slås in, sillar som skall läggas in, skinkor som skall griljeras, jansons frestelsar som skall gräddas, gröt som skall kokas, snapsar som skall kylas, öl som skall drickas, sillsallater som skall blandas och köttbullar som skall trillas mm. mm. så jag lär nog ha häcken full.
En riktigt GOD JUL till er allihopa och en god fortsättning passar jag på att önska eftersom jag inte tror jag hinner foruma så där väldigt mycket mer idag och imorgon.
Det är ju julklappar som skall slås in, sillar som skall läggas in, skinkor som skall griljeras, jansons frestelsar som skall gräddas, gröt som skall kokas, snapsar som skall kylas, öl som skall drickas, sillsallater som skall blandas och köttbullar som skall trillas mm. mm. så jag lär nog ha häcken full.
Last edited by ozzman on 23 Dec 2009, 09:05, edited 1 time in total.
God jul och så vidare...
God jul era pickar!
Gott nytt år också!
Gott nytt år också!
God jul och så vidare...
Ja GOD JUL å GÔTT NYTT ÅR på er allihopa, ha det nu riktigt gôtt nu i helgen
-
- Levertransplanterad
God jul och så vidare...
God Jul allihopa! Jag åker till Uddevalla i morgon efter jobbet och kommer dessvärre inte att synas till någonstans ute på nätet på flera dagar. Känns sorgligt, men vad fan ska man göra?
God jul och så vidare...
God jul på er alla. Själv så har jag feber, men jag har tagit några tabletter, så förhoppningsvis är febern borta tills i morgon.
Och eftersom jag inte har så gott om pengar nu för tiden har jag gjort så att jag köper bara julklappar till de yngsta.
Och eftersom jag inte har så gott om pengar nu för tiden har jag gjort så att jag köper bara julklappar till de yngsta.
Skitarna ska va' lika långa i år
God jul och så vidare...
God jul på er! Det ska jag ha.
Har precis fått tillbaka min uppkoppling efter en veckas problem så jag har en del att ta igen nu...
Har precis fått tillbaka min uppkoppling efter en veckas problem så jag har en del att ta igen nu...
God jul och så vidare...
God Jul till er alla fran USA.
Imorrn blir det pilsnerkalas med Bogis gratis pilsner.
Juldagen ska vara traditionsrik pa alla satt och vis...
Imorrn blir det pilsnerkalas med Bogis gratis pilsner.
Juldagen ska vara traditionsrik pa alla satt och vis...
-
- Levertransplanterad
God jul och så vidare...
Jag kommer nog inte heller att vara så aktiv i morgon så... God jul mina vännerrr!
God jul och så vidare...
God jul och gott nytt år på er! Nu låter vi Harald och Loket sjunga in julen för oss.
http://www.youtube.com/watch?v=t51qifBDbTU
Ingen jävel tänker på nån gosse i ett stall...
http://www.youtube.com/watch?v=t51qifBDbTU
Ingen jävel tänker på nån gosse i ett stall...
God jul och så vidare...
Japp God Jul på er allihop!
God jul och så vidare...
Japp,en GOD JUL fur alle!
God jul och så vidare...
God Jul!
-
- Obotlig alkoholist
God jul och så vidare...
God jul på er
-
- Site Admin
God jul och så vidare...
Får önska er en God Jul så här på juldagen. Denna jul har varit stressigare än normalt eftersom jag inte har haft ledigt innan jul som jag brukar men nu blir det två veckor ledigt. God Jul!!!