Fyfan va jag hatar alla fjortisar!
Tjejerna:
26 lager spackel i ansiktet.
3 Flaskor blond hår färg.
U ringning som går ner till naveln.
Går runt å tjuter och är helt dumma i huvudet.
... Jag tror att Sveriges "E" och "Å" kommer ta slut, efter som alla skriver vadåe, due osv.
Killar:
Hår tofsar upp te deras (förmodligen) lilla balle
Skriver sitt namn och efter så står de boooiii.
Fyfan! Skottpeng på fanskapen.
Fjortisar
Moderator: hakan
Fjortisar
Ha ha! Som tur är brukar sådant försvinna när de blir äldre. Oftast.
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Levertransplanterad
Fjortisar
Låter det inte konstigt, att en person klagar på någonting, som han själv kommer att bli, vare sej han vill det eller inte?
"Fjortis" är en ålder, ingen livsstil. Likadant, som "Hora" ,"bög" och "neger" är ett yrke respektive läggning och en människoras och inga skällsord. Men, visst, ligger det en hel del i det, som "Kraft" beskriver, här.
Dock glömde du bort en viktig faktor. "Fjortisar" sysslar med den oerhört irriterande ovanan, att särskriva sina ord. "Kraft" har själv visat ett exempel. Det heter: "hårfärg" och inte "hår färg". Men "Skottpeng" är helt, korrekt. Så det blir nog bra med den saken.
"Fjortis" är en ålder, ingen livsstil. Likadant, som "Hora" ,"bög" och "neger" är ett yrke respektive läggning och en människoras och inga skällsord. Men, visst, ligger det en hel del i det, som "Kraft" beskriver, här.
Dock glömde du bort en viktig faktor. "Fjortisar" sysslar med den oerhört irriterande ovanan, att särskriva sina ord. "Kraft" har själv visat ett exempel. Det heter: "hårfärg" och inte "hår färg". Men "Skottpeng" är helt, korrekt. Så det blir nog bra med den saken.
Fjortisar
Och många växer inte ifrån det heller, utan har kvar denna ovana resten av livet.RetepNoslack wrote:Dock glömde du bort en viktig faktor. "Fjortisar" sysslar med den oerhört irriterande ovanan, att särskriva sina ord.
Skitarna ska va' lika långa i år
Fjortisar
Fel. Fjorton är en ålder. Fjortis är ett sätt att vara.Låter det inte konstigt, att en person klagar på någonting, som han själv kommer att bli, vare sej han vill det eller inte?
"Fjortis" är en ålder, ingen livsstil.
Fjortis är ingen stil. Goth, emo, sk8er, rocker, gay, är stilar, det anger vad man har för kläder, vad man lyssnar på för musik och vad man har för åsikter. Stilen gay innebär inte att man är homo, men man klär sig som kille i tjejfärger, bär scarf, har nagellack, osv.Fjortisar är idag mer en stil än en ålder. Och en jävla stil sen...
Det som trådstartaren förmodligen menar är irriterande med epitetet "fjortis", är att de ofta är exhibitionister, vill synas och höras (för att bli bekräftade) och använder uttryck som inte används av andra än dem själva, samt att de är extremt dåliga på att ta hänsyn.
Själv brukar jag sitta och garva om jag råkar hamna bredvid fjortisar på t.ex. tåget, de är jävligt underhållande ibland.
Fjortisar
Hakan:
Jävla ordmärkare, de va ju de du skrev jag menade, men se, man lärde sig något nytt idag igen
Angående att det är kul att sitta bredvid fjortisar på tåg eller liknande tycker jag helt beror på hur lång resan är Det är underhållande att lyssna på i början, men efter ett tag så...
Jävla ordmärkare, de va ju de du skrev jag menade, men se, man lärde sig något nytt idag igen
Angående att det är kul att sitta bredvid fjortisar på tåg eller liknande tycker jag helt beror på hur lång resan är Det är underhållande att lyssna på i början, men efter ett tag så...