Kolla!

Nostalgilänkar och sentimentala diskussioner
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Kolla!

Post by rex »

http://www.amazonklubben.se/

Här kan man tala om nostalgi!
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Kolla!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Du som kan, vilket år övergick de till delade baklampor, jag menar orange, röd och vit baklampa? Var det 65 tro? Från början så hade de ju sådana där helröda baklampor och det var ju lite fult.
Har även för mig att en modell fanns med helröd baklampa men med vit backlampa längst ned.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Kolla!

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Rex:

Du som kan, vilket år övergick de till delade baklampor, jag menar orange, röd och vit baklampa? Var det 65 tro? Från början så hade de ju sådana där helröda baklampor och det var ju lite fult.
Har även för mig att en modell fanns med helröd baklampa men med vit backlampa längst ned.
Tror du jag faller för det Image Ingen aning du.....jag anser nog inte att bara för att man tycker att nåt är charmigt och kul så måste man inte veta allt om det.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Kolla!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!He! He! He!

Jodå, kom igen nu Rex! Vilket år var det? Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Kolla!

Post by Långis »

ah, jag bara väntar på att få lite pengar så att jag kan ställa på min gamla amazon som står och fryser ute i kylan. Vilken bil...
whonka
Periodare
Posts: 340
Joined: 21 Oct 2004, 09:46
Location: Jämtland

Kolla!

Post by whonka »

Har ni hört En gammal amazon med Svenne Rubins?
Den är rätt bra.
Post Reply