Jaha, idioten Per Hummer på farten igen....

Diskutera Låtarna
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Jaha, idioten Per Hummer på farten igen....

Post by Evert Meduza »

Tyvärr är det så, fast oroa er ej, jag är inte ute efter outgivna låtar eller så, den här gången söker jag efter "Sommarrock 2005" utav UGRM, jag vet att den finns på ThePirateBay och jag har försökt att ladda ner den, tyvärr utan resultat och undrar då därför om nån ruvar på detta album då och som även kan dela med sig?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Jaha, idioten Per Hummer på farten igen....

Post by Långis »

Har den tyvärr inte...
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Jaha, idioten Per Hummer på farten igen....

Post by overkill »

Jag har haft den, kan möjligen ligga kvar på min gamla dator. Det var bara en egengjord samling som UGRM satte ihop med en massa bra engelska låtar, dock inget unikt eller udda på nått sätt.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Jaha, idioten Per Hummer på farten igen....

Post by Evert Meduza »

Overkill wrote:Jag har haft den, kan möjligen ligga kvar på min gamla dator. Det var bara en egengjord samling som UGRM satte ihop med en massa bra engelska låtar, dock inget unikt eller udda på nått sätt.
Dock inte, fast ljudkvaliteten kan man ju dock inte klaga på, har hört nåt från den "samlingsplattan" eller vad man nu ska kalla den, min dator kraschade för ett tag sen och med det försvann alla grejer jag hade så därför försöker jag hitta det mesta av det jag hade innan, dock så vill inte ha en massa grejer där ljudkvaliteten är under all kritik utan jag vill heta det mesta i så bra ljudkvalitet som möjligt, ja du fattar Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply