R.I.P. Withney Houston

Diskutera musik i alla former i detta forum
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

R.I.P. Withney Houston

Post by Evert Meduza »

Okay, jag skall vara riktigt ärlig, jag är inget större fan av henne, dock så vet jag att hon hade många fans och så, därför så gör jag minnestråd till henne för er som tyckte om henne/fortfarande tycker om henne.

Visst hade hon en fantastisk sångröst, det hade hon utan tvekan, tyvärr så förstörde hon sig själv med droger och sådant skit och hon blev utskrattad och hånad etfersom hon hade tappat sin röst och fått ett sämre utseende på grund av drogerna så hon var väl tyvärr redan mer eller mindre död, fast nu så är hon död på allvar så:

R.I.P. Withney Houston, hoppas du finner ro med andra storheter som Errol Norstedt, Elvis Presley, Johnny Cash, Frank Zappa, Kal P. Dal, Stig Vig och många andra stora och oförglömliga legender som vi alltid kommer att minnas och älska.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

R.I.P. Withney Houston

Post by retepnoslack »

Jag har inte heller hört så mycket med henne. Min mor tyckte om henne, i alla fall. Fast hon var ju ganska så rejält nere i "träsket" med narkotika, sprit och allt var det var, så det var väl inte HELT oväntat.

Hon skulle ha varit rejält duktig sångerska, i alla fall, har väldigt många sagt.

Vila i frid! Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

R.I.P. Withney Houston

Post by Evert Meduza »

RetepNoslack wrote:Jag har inte heller hört så mycket med henne. Min mor tyckte om henne, i alla fall. Fast hon var ju ganska så rejält nere i "träsket" med narkotika, sprit och allt var det var, så det var väl inte HELT oväntat.

Hon skulle ha varit rejält duktig sångerska, i alla fall, har väldigt många sagt.

Vila i frid! Image
http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2n

Ja hon var en bra sångare, ni som ej äro bekanta med hennes röst, lyssna & njut.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

R.I.P. Withney Houston

Post by overkill »

Ja, detta var inte alls kul. Nu var hon väl ingen storfavorit här men några Ok låtar har hon allt gjort. I Wanna Dance With Somebody var lite av en barndomsfavorit. Mycket bra sångare men tyvärr så är hennes låtmaterial allt som oftast alltför dåligt och såsigt oavsett hur bra hon sjunger. Jag skaffade faktiskt hennes senaste platta I Look To You, ganska bra faktiskt.

Hennes missbruksproblem är ju kända men man trodde ju ändå att det var historia nu, jag trodde hon hade gjort upp med detta en gång för alla i.o.m. comebacken för några år sen.
Post Reply