Dokusåpor!

Filmer och Tv-program diskuteras här
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Dokusåpor!

Post by ozzman »

Jag tror jag skulle ha otroligt svårt att hålla mej allvarlig som "Lance- den storslangade brandmannen som skall rädda den sköna jungfrun" eller nåt liknande.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Men det finns folk som håller på med det där och jag tror t o m att det är vanligt (!)

Vad är det för fel på ett gammalt hederligt seriöst fylleknull på fredagskvällen egentligen?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Dokusåpor!

Post by ozzman »

on 02/10/2005 at 12:29:48, GammalHardrockare wrote:Vad är det för fel på ett gammalt hederligt seriöst fylleknull på fredagskvällen egentligen? [/quote]

På Fredagarna är jag så jävla trött att jag brukar slockna i soffan efter ett par öl Image nuförtiden.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Dokusåpor!

Post by rex »

on 02/10/2005 at 13:04:15, ozzman wrote:På Fredagarna är jag så jävla trött att jag brukar slockna i soffan efter ett par öl Image nuförtiden. [/quote]

Jo,så blir det när man arbetar.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Dokusåpor!

Post by ozzman »

Ja det är ett skit att bli äldre.
Jag börjar faktiskt anse att det är på helgen man skall vila upp sej och inte under arbetsveckan.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Dokusåpor!

Post by rex »

on 02/10/2005 at 13:13:19, ozzman wrote:Ja det är ett skit att bli äldre.
Jag börjar faktiskt anse att det är på helgen man skall vila upp sej och inte under arbetsveckan. [/quote]

Jo,man får en del märkliga ideer på ålderns höst Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:
På Fredagarna är jag så jävla trött att jag brukar slockna i soffan efter ett par öl nuförtiden.
Lite märkligt det där, spriten har motsatt verkan på mig. Jag blir pigg som fan efter några järn, speciellt när jag har jobbat hela veckan!
Till en viss gräns förstås. När det börjar närma sig halvlitern så börjar jag istället att bli förvirrad och trött.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Dokusåpor!

Post by ozzman »

Rockarn:

Nej fan på Fredagarna är det kört för mej alldeles oavsett vad och hur mycket jag häller i mej.

Rex:

Skumma idéer hör väl ålderdomen till antar jag.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Oavsett om jag har jobb eller inte så klarar jag fan inte av att dricka på lördagar. Fy fan för att ha baksmälla på en söndag! De är ändå deprimerande så det räcker.
Fredagar är det som gäller för mig om det ska bli kröka utav.
Finns egentligen inget härligare än att komma hem trött från jobbet, duscha, sätta sig på balkongen en ljummen vårkväll och sedan börja hinka.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Dokusåpor!

Post by ozzman »

on 02/10/2005 at 13:31:54, GammalHardrockare wrote:Ozzman:

Oavsett om jag har jobb eller inte så klarar jag fan inte av att dricka på lördagar. Fy fan för att ha baksmälla på en söndag! De är ändå deprimerande så det räcker.
Fredagar är det som gäller för mig om det ska bli kröka utav.
Finns egentligen inget härligare än att komma hem trött från jobbet, duscha, sätta sig på balkongen en ljummen vårkväll och sedan börja hinka. [/quote]

Jo känslan att komma hem efter jobbet och spilla upp en stadig Whisky, eller grogg om det är sommartid är riktigt skön, men trött blir jag lik förbannat.

Om man bara var bakfull på Söndagen, jag blir dålig till Måndag eftermiddag om jag drämmer till ordentligt en Lördagkväll. Ja som jag tidigare skrivit så blir det inte ofta som jag super hårt nu för tiden Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Dokusåpor!

Post by rex »

on 02/10/2005 at 13:38:38, ozzman wrote:Jo känslan att komma hem efter jobbet och spilla upp en stadig Whisky, eller grogg om det är sommartid är riktigt skön, men trött blir jag lik förbannat.

Om man bara var bakfull på Söndagen, jag blir dålig till Måndag eftermiddag om jag drämmer till ordentligt en Lördagkväll. Ja som jag tidigare skrivit så blir det inte ofta som jag super hårt nu för tiden Image [/quote]

Nä,man orkar helt enkelt inte........nån gång bär det väl till,men det handlar väl om en gång i kvartalet eller så.......Fredagswhiskyn däremot är helig,eller Groggen,eller Ölen,eller vadsomhelst Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Rex:
eller vadsomhelst
Karburatorsprit? Tändvätska? Fönsterputs?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Dokusåpor!

Post by ozzman »

Limtvätt eller T-blå biter ganska bra om barskåpet skulle vara tomt.

Rockarn:

Vad har jag skrivit om att publicera texter på Poeter.se innan dom läggs upp här Image
Gör om gör rätt!!!
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Dokusåpor!

Post by rex »

Det var allt ett jävla depp,det kan stanna på Poetsidan.........jävligt bra skrivet,dock.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Aj fan! Men det där passar nog inte riktigt här i alla fall. Det där var mer lite mer depptrams så att säga. Men det är kul att skriva sådant ibland när man inte har något att göra och huvudet är alldeles tomt på ideér.
Post Reply