Luftkaffe.se/meduza

Länkar till andra sidor om Eddie Meduza
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe.se/meduza

Post by Långis »

Passar på att göra lite reklam för min hemsida då jag fått in en del nya artiklar från 80-talet den senaste tiden. Samtliga är bidrag från olika besökare.

så: www.luftkaffe.se/meduza
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Luftkaffe.se/meduza

Post by overkill »

Usel sida! Image
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Luftkaffe.se/meduza

Post by retepnoslack »

Overkill wrote:Usel sida! Image
Knappast! Det är en utav de bästa, tycker jag.

Mycket bättre än den officiella sidan. Den ser kanske mer påkostad ut, men har inte hälften utav "Eddies Himmels" innehåll. Påminner mycket om Löfberg själv, faktiskt: Snygg fasad, men inuti är det mindre fint.
whonka
Periodare
Posts: 340
Joined: 21 Oct 2004, 09:46
Location: Jämtland

Luftkaffe.se/meduza

Post by whonka »

Långpanna wrote:Passar på att göra lite reklam för min hemsida då jag fått in en del nya artiklar från 80-talet den senaste tiden. Samtliga är bidrag från olika besökare.

så: www.luftkaffe.se/meduza
Kul med lite artiklar från Östersund Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe.se/meduza

Post by Långis »

Tackar och bockar för berömmet. En gör så gott en kan!
grr wrote:Artiklar - Tidningsomslag - Aktuell Rapport Nr 1 - 1991: Detta reportage minns jag att någon lagt upp här på Meduzaland. Lägg in det på din sida med.

Sen buggar det på Artiklar - Tidningsomslag - Spelningar, är det meningen att man ska komma tillbaks till Artiklar då? Det var det första jag upptäckte. Orkar inte räkna upp resten, se över hemsidan. Finns en hel del här och var som skulle kunna göras snyggare/bättre och då pratar jag inte om att göra en helt ny design eller nytt innehåll...
jag har inte lyckats hitta nån tillräckligt bra inscanning av den artikeln. Kan nog ha missat när den lades upp här... Har vissrligen två exemplar av den tidningen i samlingen, men har inte orkat scanna in det än. Ska fixas.

Tackar för buggrapporten! . Glömde visst ta bort den länken när jag stuvade undan alla bilderna till galleriet. Fixar det på en gång!

Det är bara bra om folk kommer med lite synpunkter. Det har blivit så mång olika sidor att det är omöjligt att hålla koll på allt själv.
Långpanna wrote:Passar på att göra lite reklam för min hemsida då jag fått in en del nya artiklar från 80-talet den senaste tiden. Samtliga är bidrag från olika besökare.

så: www.luftkaffe.se/meduza
Kul med lite artiklar från Östersund Image

Jo, det var en kille härifrån stan som mailade dem till mig. Har vi tur så dyker det snart upp något ännu bättre på sidan. fick ett tips, men jag återkommer om det lite senare.
Last edited by Långis on 11 May 2007, 19:50, edited 1 time in total.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Luftkaffe.se/meduza

Post by overkill »

Mitt inlägg var ironiskt menat om nån inte fattade det...

Bra sida och tillsammans kan vi göra den ännu bättre.
Dom där artiklarna från 83 var kul att läsa. Kul att Lester C Garreth också nämndes på ett hörn, även om det var felstavat.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Luftkaffe.se/meduza

Post by 2meterhansson »

Ja jag gillar din sida, och som overkill sa, ska vi väl försöka hjälpa dig så gott det går att få den så komplett som möjligt.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe.se/meduza

Post by Långis »

Kingmeduza har idag bidragit med en herrans massa nytt till sidan. Än en gång, tack för det!

Har så smått börjat uppdatera med materialet. Det är mest reklambroschyrer som eddie skickat ut (de hamnade på en ny avdelning):

http://www.luftkaffe.se/meduza/med_s_broschyr.php

Men det kommer lite mer, bland annat artiklar och den blå brochyren från Skiv-spegel-boxen.

Jag tar gärna emot lite kritik. Det kanske börjar bli lite väl många underavdelningar. Är det krångligt att hitta på sidan?
Last edited by Långis on 28 Oct 2007, 20:04, edited 1 time in total.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Luftkaffe.se/meduza

Post by overkill »

Passar på att lyfta upp denna tråden om Stekpannas usla..öhh, jag menar natutligtvis eminenta hemsida om allas vår idol!

Verkar ju ha tillkommit en del nya besökare, ifall nån har missat sidan är det hög tid att kolla in den bums!
Image
Post Reply