Fittans Makt

Diskutera Eddie Meduzas texter
Post Reply
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fittans Makt

Post by rockabillyhoodlums »

Är det nån som har texten, lyrics i mean
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Fittans Makt

Post by E-M »

Håll tillgodo, skrev ned den så gott jag kunde.

FITTANS MAKT


Du ska inte komma här å bråka med mig, för då ska jag lära er.

– Fan säger du din jävla skåning? Ska du en sån smäll så huvet rullar ner för ryggen på din feta skåninga jäve?

– Va fan säger duuu? Såna jävla nollåttor, dom ska ha på hodet – varje da! Försöker du komma hit, ska du få en smäll så du åker enda ut på vången!

– Va fan säger ni? Ni e lika dumma i hövet båda två, ni sa tamejfan inte tro att ni e nåt era jävla! En sa fanmej anmäla er för polisen, era jävla picka, de här sa kosta er minst tusseeen kroner, tusseeen kroner sa de kösta er.

– Ahh ni e tamejfan inte rediga nån av er, så jävla dåmma loffare de finns i Sveriges avlånga land, kom hit te Småland så ska ni få så möe stryk så ni inte vaknar förrn imörn. Ni sa få en sån satans jävla, en jävel under hakan så ni inte vaknar förrn imörn.

– Va fan pratar ni för skit? Va fan säger ni? Kom hit till Finland ska vi lära er å veta håut, era förbannade svenskjävlar!

– Jag tycker de, va e det här för någonting? Hallå där vad håller ni på med? Va evae…

– Nu får ni sluta bråka pojkar för annars blir det ingen, fitta!

– Ja jau har ente sagt nåt?

– Å ja har väl inte velat bråka?

– Inte ja heller!

– Nej inte ja helle!

De e ett argument, som slår i alla länder, å i alla folkslag å i alla samhällsklasser
För fittan regerar å det är jävligt bra, ni ser vilken makt som ni kvinnor faktiskt har, men de begriper ni så jävla lite av, era jävla mollusker!

– Där fick ni!
Last edited by E-M on 01 Jul 2007, 16:17, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Fittans Makt

Post by uy »

E-M wrote:.målskum (hör ej)
Kag tycker han sjunger molusker.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Fittans Makt

Post by E-M »

uy wrote:Kag tycker han sjunger molusker.
Det stämmer nog, tar och ändrar det!
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fittans Makt

Post by jaggare »

Den här "Låten" har jag retat mig mycket på. Hör på namnet på låten. Fittans makt. Tänk på dom bra låtarna som eddie har gjort på olika ännen. Fattar ni hur in i helvet bra dn här låten kunde ha blivit om eddie hade lagt ner lite energi på den? Det var näst intill brottsligt att kasta bort ett så bara låt namn.
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fittans Makt

Post by rockabillyhoodlums »

Ja vad ska det bli när människor med olika svaga uppbyggnader ska bråka om sexdugligheter till psykopatiska psyken. Ett helt land felt uppbyggt tack vare några människor som blev totalt osexdugliga till de inre livet som maskeras på något sätt så dom blir hårdare och ska känna var och varannan människa, så till sist hela kommuner hör samman på konstiga sätt
Last edited by rockabillyhoodlums on 01 Oct 2008, 16:30, edited 1 time in total.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Fittans Makt

Post by ELN »

RockabillyHoodlums wrote:Ja vad ska det bli när människor med olika svaga uppbyggnader ska bråka om sexdugligheter till psykopatiska psyken. Ett helt land felt uppbyggt tack vare några människor som blev totalt osexdugliga till de inre livet som maskeras på något sätt så dom blir hårdare och ska känna var och varannan människa, så till sist hela kommuner hör samman på konstiga sätt
jag fattade ungefär zero av det där ^
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fittans Makt

Post by rockabillyhoodlums »

Du kommer förstå en dag när du kommer på att killar som inte fick flickor slog sönder ett helt Göteborg
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Fittans Makt

Post by ELN »

Hur skall jag komma på något du skriver i dåtid, de låter mer som något man skall få berättat för sig?
Post Reply