Bokprojektet!

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Bokprojektet!

Post by rex »

Hur går det med det? Har ni kommit någon vart?
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Bokprojektet!

Post by Långis »

Det gick väldigt bra till en början, men det är det här med orken också.

Hittils har jag skrivit färdigt avsnittet om Griståget och EM har fixat en komplett låtlista.
Lägger man bara manken till så ska det nog gå att få ihop något, men just nu går det segt.
Jag tänkte faktiskt sätta mig nu i dagarna och börja på en annan del. Skulle vilja veta lite mer om de band han spelat med tidigare.

Tyvärr försvann ju "Hilter" och McBain från forumet. De verkade väldigt på till en början och bidrog med en del. Kanske kommer de tillbaka.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Bokprojektet!

Post by E-M »

Långpanna wrote:...EM har fixat en komplett låtlista.
Nja, kommer så småningom en uppdatering som ska vara helt felfri. Den jag har lagt upp innehåller lite felaktigheter och dubletter.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Bokprojektet!

Post by rex »

Oki,var bara nyfiken....får man läsa nåt avsnitt innan hela är färdigtälld eller blir det världspremiär på hela rasket på en gång?
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Bokprojektet!

Post by E-M »

Haha riktigt så stora visioner ska vi nog inte ha Image Jag tycker mer det är roligt att ha en massa intressant fakta samlat och försöka pussla i hur saker och ting hängde ihop i Errols liv, t.ex. syskon etc. Om det sedan går att få till någon slags bok så är ju det alltid roligt Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Bokprojektet!

Post by Långis »

Japp, det roliga är ju att lägga pussel. Får ihop de ikuja dekarna till en helhet. Blir det ingen bok så blir det iallafall en början.
Post Reply