Kronofogden?

Diskutera allt som rör forumet här
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Kronofogden?

Post by uy »

Nu har även Kronofogden valt att lämna oss. Man börjar ju undra varför vissa medlemmar helt sonika raderar sina användare?
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Kronofogden?

Post by E-M »

Ja det är märkligt, Kronofogden verkade ju vara hyfsat aktiv och helt plötsligt så avslutar han sin användare Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Kronofogden?

Post by rex »

Jo,men en del kommer och går,nästan bättre då att de har vett på att radera sina gubbar än att vi har massvis med inaktiva användare.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Kronofogden?

Post by gammalhardrockare »

Men vadå, kärntruppen är ju alltid kvar.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Kronofogden?

Post by wiking »

Jo det kanske känns svårt att komma med i gänget som ny. Jag har varit medlem en bra stund nu, skriver kanske inte extremt mycket men ser mej som ganska så aktiv iaf. Och jag känner inte som att jag är riktigt en i "gänget" än eller hur man ska säga.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Kronofogden?

Post by Långis »

Jo, det kan nog vara krångligt att komma in som ny när man är så få, kan väl gämföras med att börja ett nytt jobb. Det är nog bara att ta för sig och ta plats.

Sen finns det ju lite andra "grupperingar" här i och med att några känner varandra privat..
Last edited by Långis on 19 Aug 2007, 23:55, edited 1 time in total.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Kronofogden?

Post by 2meterhansson »

Långpanna wrote:Jo, det kan nog vara krångligt att komma in som ny när man är så få, kan väl gämföras med att börja ett nytt jobb. Det är nog bara att ta för sig och ta plats.

Sen finns det ju lite andra "grupperingar" här i och med att några känner varandra privat..
Ja några har ju till och med sex med varann (hoppas jag iallafall) Image
Post Reply