Partiledardebatten

Politiska diskussioner
Post Reply
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Partiledardebatten

Post by E-M »

Någon mer som såg Partiledardebatten på ettan?

Jag tyckte inte att man fick reda på något nytt direkt, fast när jag såg den kom jag på varför jag hatar sossar så mycket (i alla fall politikerna). Mona Muslim är ju helt blåst!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Partiledardebatten

Post by ozzman »

Jag hade tänkt se det men när de lägger den samtidigt som Sopranos så tänker inte jag titta i alla fall.

Däremot så kan jag mycket väl tänka mej att Mona Sahlin på vanligt manér framkallde kräkreflexer ett flertal gånger.

"jag är banne mej ingen fifflare"
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Partiledardebatten

Post by wiking »

Orkade inte se debatten. Dom är så äckliga båda två så om det bara fanns dom att välja på när det är val så tar jag hellre livet av mig.
Det är ju som att välja pest eller kolera.
Ni ska få några härliga citat som dessa båda lands förrädare kläckt ur sig.
Vi börjar med slem fittan Mona.

-Jag hatar allt genuint typiskt svenskt.
Expressen, 26 juli 2002

-Om två lika meriterade personer söker jobb på en arbetsplats med få invandrare ska den som heter Mohammed få jobbet.
Göteborgs-Posten, 22 oktober 2000

Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker.
-Mona Sahlin i ett tal inför Turkiska ungdomsförbundets Euroturk, mars 2002.


Men det har inget med etnicitet att göra. Vem är förresten svensk och vem är invandrare?
-Mona Sahlin besvarar en fråga om ökad brottslighet i samband med invandring i Aftonbladet Ungt val, 15 mars 2002.

Det går nog inte att stifta fler lagar för att öka integrationen, utan problemet är svenskarnas attityd.
– Metro, 2003

Det känns fantastiskt att sverige nu är det mest mångkulturella landet i världen. Och på så kort tid dessutom.
– Metro, 2003

Och en som redan är en klassiker från mongot Fredrik.

Ursvenskt är bara barbariet. Resten av utvecklingen har kommit utifrån.
Fredrik Reinfeldts slutsats efter ett besök i invandrartäta Ronna i Södertälje, 15 november 2006

Fundera på dessa nästa gång det är val.
Otroligt att dessa svin får styra år efter år.

gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Partiledardebatten

Post by gammalhardrockare »

En jättebebis och en arabkramare ska "debattera", det var ju intressant... Image
Vad är de oense om - Gulla med muslimer eller jätte-jättegulla med muslimer?
Båda gör i alla fall sitt bästa med att montera ned det Sverige vi har växt upp i.

Jag hatar dem båda lika mycket.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

Partiledardebatten

Post by Andreas »

Nej ush den där Mona Muslim hatar jag över allt annat på jorden!
Post Reply