Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Post by rockabillyhoodlums »

Nä jag begriper mig inte på det här. Har någon nån förklaring till varför denna singel helt plöstligt har blivit så populär? Jag menar 400:- för denna singel är väl i högsta laget när prom-1 går för ungefär samma pris. Och den är gjord i ca 300exemplar

http://www.tradera.com/auction/aid_11160734
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Post by Långis »

jag har lagt märke till det där... Det är flera andra singlar som också gått för hutlösa priser... tydligen vill nån ha skivorna väldigt väldigt mycket...
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Post by Eddie »

Borde inte "jag vill ha en brud med stora pattar" vara mer eftertraktad, den har väl inte tryckts i lika många exemplar som "jag vill ha en brud med stora bröst"

vilket fult ord... bröst... nästan lika fult som Brost är ful.

Singlar är ju även mera rariteter, t.ex för jaevla braa är det massor som säljer, däremot singlarna finns det inte många kvar till salu.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Post by Långis »

jag kan bara hålla med, Johannes brost är lika snygg som ett par bröst... (.)(.)
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Post by rockabillyhoodlums »

Ja det kan ju vara så som du säger Spekpanna... Synd att man inte har en dubblet av singeln Image Man skulle fan kunna leva på att sälja gammalt Eddie material, bara man köper in det till rätt pris.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Jag Vill Ha En Brud Med Stora Bröst

Post by retepnoslack »

Jag trodde det var för, att singeln hette: "Stora Bröst..." istället för: "Stora Pattar...", men då hade jag la fel då.

"Stora Pattar..." har ju nästan alla Meduzalyssnare i sin ägo, men kanske inte alla: "Stora Bröst..."

Nu syftar jag på skivorna och suktar inte efter beskrivning på fruarnas eller flickvännernas bystmått här på forumet. Image
Post Reply