Re: Vad är det här för fanclub?

Länkar till andra sidor om Eddie Meduza
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by Långis »

Jag har inte blivit medlem där och känner ingen som är det, så jag har faktiskt ingen aning. De har dock hållit på ett tag....
spinken
Helgfyllo
Posts: 61
Joined: 23 Oct 2004, 16:47
Location: Ljungbyhed
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by spinken »

Har ett tio-tal medlemmar. Anledningen till att det kostar pengar förutom att vi har en riktig domän som kostar ca 100:- i månaden är att de som blir medlemmar får lite grejer och bla ett medlemsbrev hemskickat då och då. Kan försäkra er om att vi inte har blivit rika på denna fanclub, utan tvärtom så har vi gått back en hel del. Kostnaden (75 kr) är en engångskostnad.
Vi håller oxå på att ta fram lite mer prylar till våra medlemmar och detta är något vi bekostar från våra egna tunna plånböcker.
Kan oxå påpeka att vi inte är några nybörjare när det gäller meduza då en del av oss har växt upp med den musiken hemma tillsammans med raggarkulturen. Så att kalla våran hemsida för skit är ett slag under bältet då vi lägger ner en hel del tid på att ta fram nya grejer till den. Vi tänkte först ett riktigt forum men så dök detta upp istället och då la vi ner vårt projekt och stödjer istället Meduzaland som för övrigt är 100 ggr bättre och seriösare än det som fanns på den officiella hemsidan.

//Spinken
www.meduzaclub.net
Last edited by spinken on 28 Feb 2005, 03:51, edited 1 time in total.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by Jungbacka Erik »

Spinken wrote:Vi tänkte först ett riktigt forum men så dök detta upp istället och då la vi ner vårt projekt och stödjer istället Meduzaland som för övrigt är 100 ggr bättre och seriösare än det som fanns på den officiella hemsidan.
Det tackar jag för, och ni är naturligtvis hjärtligt välkommna !
Mikeuza
Glad amatör
Posts: 7
Joined: 31 Mar 2005, 12:22
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by Mikeuza »

Har ju startat en Eddie Meduza Fanclub till..
http://medlem.spray.se/plasmanet/
Vet inte vad den är till för, snubben som har den verkar inte vara så intresserad..
Kommer nog inte att bli så långlivad.

Annars vi på meduzaclub.net håller oss vid liv, och tänker så göra ett tag till.. jobbar på vår shop.. och diverse material.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by Långis »

Jo, ni verkar göra ett bra jobb iallafall, och hemsidan uppdateras ständigt.

...har det försvunnit en massa inlägg från denna tråd? För det var ju inte jag som skapade den?
Last edited by Långis on 31 Mar 2005, 22:19, edited 1 time in total.
spinken
Helgfyllo
Posts: 61
Joined: 23 Oct 2004, 16:47
Location: Ljungbyhed
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by spinken »

Spekpanna wrote:...har det försvunnit en massa inlägg från denna tråd? För det var ju inte jag som skapade den?
tror det var nån annan som började skriva i denna tråd. Whonka eller nåt sånt...
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by uy »

Vad står det i medlemsbladet? Är det artiklar om Eddie Meduza eller om annat?
Skitarna ska va' lika långa i år
Mikeuza
Glad amatör
Posts: 7
Joined: 31 Mar 2005, 12:22
Contact:

Re: Vad är det här för fanclub?

Post by Mikeuza »

Vad som står i medlemsbladet är allt från skivrecensioner, kommande skivor, var meduzacrew kommer att finnas under sommaren, festivaler mm..
Allt är såklart meduza relaterat!
Det är Spinken som håller i den biten med nyhetsbrevet..
Post Reply