Fel i "på pappret text"!

Diskutera Eddie Meduzas texter
Post Reply
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

I dunder och snus så är det fel det står: och går det åt fanders så får den i pant. Helt fel! Rätt rad: Och gården åt fanders å forden i pant. Skärpning! hehe.
Det är ett helvete att hitta bland texterna. Gör ett index!
Samma sak med ofärdiga texter mappen ta bort dom medelandena som gäller färdiga texter! det är ett helvete att hitta där ibland.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

i heil hitler så ska det vara födde tanken inte förde. Ta bort frågetecknet efter skarn! Skarn betyder ungifär olika färger eller en mix av färger (hudfärger i det här fallet)
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

"Han snusar med picken" är också fel! han säger tyvärr inte sulfit utan han säger igen "skit" men "öh.. skit" Eddie gjorde alltid en undanflykt när han skämdes över att en text inte var 100%ig och utan upprepningar.

Där frågetecknet är framför ända in till stan så ska det stå: det luktade hemma från byn ända in till stan

Bob Lewis! det här är 3Imageje texten med frågetecken och skit som ligger på fel ställe. Det ska vara klara texter i "På pappret mappen!
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

E-m, i "torgnys svettiga ansikte så har du skrivit: Ditt sneda flin förrådde att just nu gick till högan sky... är fel. Det ska vara: Ditt sneda flin förrådde att du just njutit i högan sky.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

E-m igen! Slicka en fitta är fel med: Inte "muttan" utan "montan" ..mensen alltså.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

"Jag blir aldrig riktigt vuxen, jag"

"Ett litet ord vägen kan..." står det glömt "på". Flytta dessutom upp ordet "nej" i sissta versen till efter andra "jag blir aldrig riktigt vuxen jag".

jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

Då var det dax för er att gnälla på mig! Jag lägger ut lite texter i "på pappret" mappen. Hittar ni något så säg till direkt!
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Fel i "på pappret text"!

Post by E-M »

Ja du kan ge dig fan på att jag kommer lusläsa dina texter efter alla dessa rättelser - hittar jag något fel så kommer jag såga dig jäms med fotknölarna! Image
Last edited by E-M on 29 Oct 2009, 01:13, edited 1 time in total.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Fel i "på pappret text"!

Post by jaggare »

JAPP! Det är så jag vill ha det och så det ska vara! Ska det vara rätt så ska det vara!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Fel i "på pappret text"!

Post by uy »

Det är ett helvete att hitta bland texterna. Gör ett index!
För två år sedan började jag göra ett index, kanske jag ska ta och göra klart det snart! Image
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Fel i "på pappret text"!

Post by uy »

Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply