Nu ska här flyttas

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu ska här flyttas

Post by ELN »

Nu har man fått jobb och grejer så nu ska flyttas söderut. Mycket trevligt att kanske få lite mer tid framför allt. Måste läsa igenom endel gammalt här och se vem som gjort vad och så Image hoppas det kan blomstra upp ordentligt igen... Men vart bövlen är JW och GHImage
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Nu ska här flyttas

Post by Långis »

Trevligt! Vart söderut?

Själv åker jag till Island imorgon. Kommer hem den 1 november och då bär det av till Stockholm där jag fått jobb.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu ska här flyttas

Post by uy »

Jag skriver lite här jag med, då jag flyttar till Hudiksvall nästa vecka. Image

GH är nog ute och reser. Han skrev så här i sin blogg för någon vecka sedan:
Hejsan! Jag är mycket smickrad över alla mail jag får, där alla undrar över när jag kommer tillbaka, om det har hänt mig något m.m. Jodå, jag kommer tillbaka och nej, det har inte hänt mig något! Däremot har jag ett litet uppehåll just nu, för det första så ska jag snart ut på en större resa och för det andra så har jag ett litet mindre projekt på gång. Jag tänker inte avslöja något, men jag hoppas att när det är dags så räknar jag med erat stöd. Ok?
JW vet jag däremot inte var han har tagit vägen. Han kanske är ute och fiskar svärdfisk? Image
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu ska här flyttas

Post by ELN »

Långis
Flyttar till Uddevalla för att jobba där ett tag.

Uy
Jaha det är så det ligger till, jag är inte så om mig och kring mig på nätet. Men man tackar för uppdateringen. Jasså, glada Hudik, huga det är långt härifrån de se... Image Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu ska här flyttas

Post by uy »

För mig är det inte så fasligt långt. När jag kommer dit ska jag sätta upp Kuken står-etiketter som jag köpt av Långpanna, så att det blir arga Hudik istället Image
Skitarna ska va' lika långa i år
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Nu ska här flyttas

Post by 2meterhansson »

Vafan "uy" tänker du svika dalarna, dalarna, dalarna

Har du fått jobb där uppe eller är det kuken som styr, fittans makt har man ju hört talas om Image
Last edited by 2meterhansson on 10 Sep 2010, 21:05, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Nu ska här flyttas

Post by uy »

Nejdå, jag skainte svika mitt hemland Image Jag kommer tillbaka, var så säker. Det är studier som har lurat hit mig. Jjust nu sitter jag och smygsurfar på någon grannes nätverk, i väntan på att mitt abonnemang ska aktiveras
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Nu ska här flyttas

Post by overkill »

Väldans vad många som ska flytta här då. Ni får lycka till allihop Image

Själv har jag ingen flytt i sikte. Skulle dock vilja flytta till ett hus nån gång i framtiden, frågan är bara exakt var och sen ska man ju få ihop ekonomin till det också. Det blir i vilket fall ingen längre flytt när det nu än blir, utan inom säg max en 10-tils radie från där jag bor nu.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Nu ska här flyttas

Post by wiking »

Långpanna wrote:Trevligt! Vart söderut?

Själv åker jag till Island imorgon. Kommer hem den 1 november och då bär det av till Stockholm där jag fått jobb.
Island ska jag åka till om jag blir dumpad av käringen, islan är ett av två länder som har mer fruntimmer än kärar Image
Det är vad jag hört i alla fall Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Nu ska här flyttas

Post by ELN »

wiking wrote:Island ska jag åka till om jag blir dumpad av käringen, islan är ett av två länder som har mer fruntimmer än kärar Image
Det är vad jag hört i alla fall Image
I Sverige är de ju med så, och i världen överlag... Image


uy: Fan vilken bra idé, jag skall med sätta upp några av mina terrordekaler här och där
Image
Post Reply