Vilken musik mår ni illa av?

Diskutera musik i alla former i detta forum
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Vilken musik mår ni illa av?

Post by herrskogstrand »

Per Hummer wrote:Kanske om man gjorde allt sånt olagligt så man bara fick använda rediga instrument Image
riktiga instrument ska de va
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Vilken musik mår ni illa av?

Post by overkill »

Typ 95 % av all pop och schlager, nästan all dansdand, hip-hop och rap. 98 % av allt som spelas på radio är också skit. Opera och klassiskt har jag också lite svårt för men det kan vara bra ibland.
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Vilken musik mår ni illa av?

Post by BOB-blommorobin »

schlager kan få mig att spy! True story!
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Vilken musik mår ni illa av?

Post by ELN »

Jag hatar verkligen alla sorters rock, oseriösa texter, och musik gjord före -91...

Nej skämt åsido, jag kan ofta hitta nån låt lite här och där jag gillar även om jag inte tycker om genren i sig, men det jag inte klarar av är väl: opera, seg jazz, dödsmetall och mycket av det som spelas på p3 idag.
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Vilken musik mår ni illa av?

Post by herrskogstrand »

Sen har vi ju fjollan Håkan Hällsröm som inte kan varken kan sjunga eller spela instrument han låter som en 10 årig tjej som nyss börjat avända BH och har 10 liter smik i anskitet


Sen all jävla schlager är ju helt kasst Image
Last edited by herrskogstrand on 13 Feb 2011, 18:23, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Vilken musik mår ni illa av?

Post by uy »

Ja, Håkan Hellström har ju varit lite utav ett hatobjekt hör på forumet. Det har diskuterats i otaliga trådar här under åren. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vilken musik mår ni illa av?

Post by Evert Meduza »

on 02/13/2011 at 21:40:19, uy wrote:Ja, Håkan Hellström har ju varit lite utav ett hatobjekt hör på forumet. Det har diskuterats i otaliga trådar här under åren. Image [/quote]

Kan jag förstå, han sjunger till och med sämre än vad jag gör Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Vilken musik mår ni illa av?

Post by herrskogstrand »

on 02/13/2011 at 21:40:19, uy wrote:Ja, Håkan Hellström har ju varit lite utav ett hatobjekt hör på forumet. Det har diskuterats i otaliga trådar här under åren. Image [/quote]

Sen så har vi pundarn Di Leva, hans musik äe så jävla kass
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vilken musik mår ni illa av?

Post by Evert Meduza »

Sen finns Basshunter som inte heller e så bra Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Vilken musik mår ni illa av?

Post by overkill »

Di Leva tycker jag är ganska bra, helt Ok. Allt är ju inte bra men det finns en hel del bra låtar ändå. En klart udda artist.

Håkan Hellström är ingen höjdare, nej. Däremot gillar han bättre musik själv, i ett tidiningsrepotage så nämnde han att Gasen I Botten var ett av hans favoritalbum. Han verkar dessutom var en trevlig prick som person. Image

En annan artist jag har svårt för är Peps Persson. Sanslöst usel artist.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vilken musik mår ni illa av?

Post by Evert Meduza »

on 02/14/2011 at 22:34:43, Overkill wrote:Di Leva tycker jag är ganska bra, helt Ok. Allt är ju inte bra men det finns en hel del bra låtar ändå. En klart udda artist.

Håkan Hellström är ingen höjdare, nej. Däremot gillar han bättre musik själv, i ett tidiningsrepotage så nämnde han att Gasen I Botten var ett av hans favoritalbum. Han verkar dessutom var en trevlig prick som person. Image

En annan artist jag har svårt för är Peps Persson. Sanslöst usel artist. [/quote]

Nej, Peps Person gillar jag, men jag gillar inte Britney Spears Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Vilken musik mår ni illa av?

Post by E-M »

on 02/13/2011 at 21:40:19, uy wrote:Ja, Håkan Hellström har ju varit lite utav ett hatobjekt hör på forumet. Det har diskuterats i otaliga trådar här under åren. Image [/quote]

Ja Image Fast han får allt några plus poäng för att han i en intervju sa att han gillar/fått inspiration från Eddie. Tror vi snackade om det i någon tråd.
E.Hitler
Helgfyllo
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2010, 13:26

Vilken musik mår ni illa av?

Post by E.Hitler »

Lady Gaga och Danny! Dom e värst!!!! Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vilken musik mår ni illa av?

Post by Evert Meduza »

on 07/27/2011 at 11:02:05, E.Hitler wrote:Lady Gaga och Danny! Dom e värst!!!! Image [/quote]

Lady Gaga har jag haft och har fortfarande många snuskiga tankar om, visst är hennes musik värdelös fast tänk om man fick ligga med henne, hon kanske duger till att knulla med Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Vilken musik mår ni illa av?

Post by Evert Meduza »

"Svullet frenulum" som finns på spotify måste fan vara den sämsta jävla skit som någonsin har spelats in någon gång Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply