Östersund

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Östersund

Post by Evert Meduza »

Ville bara säga att på fredag åker jag tåg till Östersund och om någon orkar så anländer jag till Östersund halv sju på morgonen så kan vi träffa varandra så att vi antingen kan småprata med varandra eller ge mig en jävla höger/vänster om ni hellre vill det, tänkte mest med tanke på att det finns en del människor här på Meduzaland som bor i Östersund Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Östersund

Post by Evert Meduza »

Per Hummer wrote:Ville bara säga att på fredag åker jag tåg till Östersund och om någon orkar så anländer jag till Östersund halv sju på morgonen så kan vi träffa varandra så att vi antingen kan småprata med varandra eller ge mig en jävla höger/vänster om ni hellre vill det, tänkte mest med tanke på att det finns en del människor här på Meduzaland som bor i Östersund Image
Halv sju på morgonen, lördag den 2 april menar jag
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Östersund

Post by herrskogstrand »

Per Hummer wrote:Ville bara säga att på fredag åker jag tåg till Östersund och om någon orkar så anländer jag till Östersund halv sju på morgonen så kan vi träffa varandra så att vi antingen kan småprata med varandra eller ge mig en jävla höger/vänster om ni hellre vill det, tänkte mest med tanke på att det finns en del människor här på Meduzaland som bor i Östersund Image
Jo de va treligt att träffas kanske vi skulle kunna träffas o småprata igen nån gång
Raggarn
Glad amatör
Posts: 16
Joined: 08 Mar 2007, 10:59

Östersund

Post by Raggarn »

Hur många på detta forum är det som bor i Östersund då ?
Jag bor själv där Image
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Östersund

Post by herrskogstrand »

Jag bor också i Östersund även Långpanna har bott där men han har flyttat nu

sen tror jag de finns nån till på detta forum från Östersund
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Östersund

Post by Långis »

Japp, numera är jag Mariestadsbo. Förhoppningsvis skåning inom kort.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Östersund

Post by ozzman »

Långpanna wrote:Japp, numera är jag Mariestadsbo. Förhoppningsvis skåning inom kort.
Vaffan? Var inte du i Stockholm för alldeles nyss?
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Östersund

Post by herrskogstrand »

Långpanna wrote:Japp, numera är jag Mariestadsbo. Förhoppningsvis skåning inom kort.
När då?
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Östersund

Post by Långis »

Josey Wales wrote:Vaffan? Var inte du i Stockholm för alldeles nyss?
Jo, men jag är både rotlös och rastlös så jag åker lite här och var. Försöker finna en plats jag kan kalla "hem".
Herrskogstrand wrote:När då?
Ingen aning. Någon gång i sommar kanske.
Last edited by Långis on 07 Apr 2011, 23:22, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Östersund

Post by Evert Meduza »

I'm back Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply