Sexuella avvikelser och vad det lett till

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by ozzman »

Jag har tidigare skrivit om att vi genom samhällets normalisering av olika sexuella avvikelser som homo-, bi- och transsexualism även kommer närmare och närmare att acceptera rena avarter som ex. pedofili och tidelag eftersom dessa bara är en förlängning på samma skala.
Vid dessa tillfällen så har många sagt att det inte kan ske, att det är skillnad på sådant som görs mellan samtyckande vuxna, att man inte kan jämföra äpplen och päron mm. mm.

Äpplen och päron må det vara men nu har en facebook-grupp bildats som verkar för att friska relationer mellan "vackra barn och vuxna" skall tillåtas (alltså att tillåta pedofili trots gruppens fantasirika omskrivning).
Som argument för sin sak så anför den här gruppen att, håll i hatten, vi idag lever i ett samhälle som tillåter "transvesti, homosexualitet och tidelag".
Nån som fortfarande tycker att moralen i samhället bör luckras upp? Eller skall vi kanske återgå till att sex mellan en man och en kvinna ses som det normala och allt annat som avvikelser?

Här är expressens artikel (jag är inte med i facebook så jag kan inte länka direkt till gruppen)
http://www.expressen.se/Nyheter/1.15841 ... dofilgrupp
Last edited by ozzman on 27 May 2009, 19:06, edited 1 time in total.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by rex »

Ja,vad säger man? Inte konstigt att det kommer tillslut,i ett samhälle där allt är ok och inget är fult så blir det såhär helt enkelt.

Det går igen i allting så jag är inte förvånad,liberalare Alkoholpolitik ger fler alkisar,liberal barnuppfostran ger stökiga skitungar,osv,osv....
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by gammalhardrockare »

Som sagt, jag har skrivit detta tidigare: Det är kört. Helkört. Jag har givit upp fullständigt. Därför tänker jag numer enbart på mig själv. Jag sparar pengar, ser till så att jag inte står i skuld till någon och försöker att inte blanda mig i någonting.
Det samhälle och den kultur som vi känner till är dömd till undergång och det är vårt eget fel. Det är vi, eller Ni ska jag nog säga numer, som ideligen röstar fram politiker som underblåser vansinnet.
Inget, jag säger INGET av de sju riksdagspartierna är negativt inställda till islam, sexuella avarter och allmän degenerering. De är alla EMOT traditionell familjebildning, västerländsk kultur, normer, regler och hårda straff för kriminaldårar.

Så om man fortsätter med att rösta på något av de sju riksdagspartierna, ja då ska man INTE gnälla. Man ska bara hålla käft och applådera vansinnet, förfallet och arbetet mot sin egen förintelse.
Vågar man tro att JW håller på att ändra sin inställning till sjupartiet?
Kanske börjar han inse att en röst på dem är en röst mot honom själv och sina egna värderingar?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by ozzman »

GH:
Det finns inget parti som jag egentligen vill rösta på.
Värdegrundsmässigt så ligger KD närmast men i alla andra frågor är ju de totalt förvirrade.
Ekonomisk-politiskt ligger M närmast men de har ju istället brutit ryggen av sej för att passa in i kulturelitens moraliska normer och värderingar.
FP har en del poänger när det gäller polis, försvar och skola men har ingen koll öht i invandringsfrågan
Kusligt nog så är C det närmaste man kommer ett traditionellt högerparti i dag och eftersom jag inte bedriver lantbruk så kan jag inte rösta på dem.

Ge mej ett vettigt alternativ så skall jag överväga att rösta på ett parti utanför riksdagen.
Tyvärr tycker jag inte att SD är ett trovärdigt alternativ.

Jag vill kunna rösta på ett parti liknande Republikanerna eller Tories, jag saknar dessutom Gösta Bohman.


Edit:
Fast egentligen har det här väldigt lite med partipolitik att göra, det har mer med media, kulturelit och övriga som styr debatten om vilka normer som skall gälla.
Last edited by ozzman on 28 May 2009, 10:42, edited 1 time in total.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by wiking »

Media är en stor bov som har den största skulden till att det ser ut som det gör idag. Och att pedofil lobbyisterna kommer fram mer och mer har jag påpekat länge. RFSL (eller vad dom heter) har en mycket dunkel historia med flera pedofil skandaler, men dom har vår media valt att inte belysa.
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by errrol »

wiking wrote:Media är en stor bov som har den största skulden till att det ser ut som det gör idag. Och att pedofil lobbyisterna kommer fram mer och mer har jag påpekat länge. RFSL (eller vad dom heter) har en mycket dunkel historia med flera pedofil skandaler, men dom har vår media valt att inte belysa.

vad är rfsl för nåt?
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by uy »

Någon sorts förening för homosexuella. De brukar komma till skolor och predika ibland, så du har säkert sett dem.
Skitarna ska va' lika långa i år
leila
Posts: 264
Joined: 07 Oct 2008, 10:05
Location: Stockholm, stolt Söderböna =)

Sexuella avvikelser och vad det lett till

Post by leila »

RFSL= Riksföreningen för sexuellt likaberättigade
Post Reply